O OŚRODKU
Nasz Ośrodek znajduje się w Długoborzu przy ul. Szkolnej 7, oddalony 4 km od miasta Zambrów.
Dyrektorem ośrodka jest Pani Katarzyna Jakimiuk-Baran.
Wicedyrektorem jest Pani Katarzyna Kosakowska oraz Pani Joanna Gostkowska.
Kierownikiem Internatu jest Pani Barbara Pęska.
WEJŚCIE DO BUDYNKU
Zdjęcie przedstawia główne wejście do budynku.
W przedsionku skontaktuj się z dyżurnym, który pokieruje Ciebie w dalszym załatwieniu sprawy.
SEKRETARIAT
To są drzwi do sekretariatu znajdujące się na parterze. Jest tu też gabinet dyrektora.
Sekretariat to miejsce, w którym możesz załatwić wszystkie sprawy.
Sekretariat jest czynny od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30.
KSIĘGOWOŚĆ
Na parterze również znajduje się księgowość.
INTERNAT
W budynku są dwa internaty. Na zdjęciu przedstawione są wejścia do Internatu I oraz Internatu II.
JADALNIA
Naprzeciwko Internatu I znajdują się drzwi do stołówki szkolnej.